Skip to content

Upominki reklamowe

Wszystko o upominkach reklamowych

Home > Słodycze reklamowe w wersji czekoladowej

Słodycze reklamowe w wersji czekoladowej

Tomek 10/12/2019
Słodycze reklamowe
Słodycze reklamowe

Czekolada to jeden z najpopularniejszych rodzajów reklamowych słodkości. Produkty tego typu dostępne są zarówno w wersji tabliczek o określonym kształcie, które pokryte mogą być wybranym przez klienta nadrukiem, jak i pojedynczych czekoladek zawijanych w sreberka. Czekolada jest upominkiem, z którego ucieszy się każdy, bez względu na wiek czy płeć. To doskonałe narzędzie marketingowe przyczyniające się do wzrostu rozpoznawalności marki. Z jakiego rodzaju produktami tego typu możemy mieć do czynienia? Jakiego rodzaju wyrób można określić prawdziwą czekoladą?Jeśli chodzi o prawdziwość produktów, jakimi są czekoladowe słodycze reklamowe, Unia Europejska wydała specjalną dyrektywę określającą specyficzne cechy, jakie posiadać musi dany produkt, by na jego opakowaniu mogło znaleźć się słowo „czekolada.” Powstaje ona na bazie wyrobów kakaowych, których ilość nie może być mniejsza niż 35 procent w postaci suchej masy kakaowej, w tym nie mniej niż 18 procent masła kakaowego oraz nie mniej niż 14 procent suchej, odtłuszczonej masy. Wspomniana powyżej dyrektywa dopuszcza stosowanie odmiennych od kakaowego tłuszczy w ilości, która nie przekracza 5 procent. Co ważne, informacja na ten temat musi znaleźć się na opakowaniu produktu.

Czekoladowe słodycze reklamowe najczęściej dzieli się uwzględniając ilościową zawartość miazgi kakaowej oraz tłuszczu. Akceptowalnymi dodatkami są w tym przypadku: wanilia, cukier oraz produkty mleczne takie, jak śmietanka, serwatka oraz mleko w proszku.

Gorzkie Słodycze reklamowe to takie, które zawierają minimum 60 procent miazgi kakaowej. Tego typu czekolada jest najzdrowsza. Z powodzeniem stosować można ją także podczas tworzenia wypieków. W zależności od tego, jak dużą ilość cukru wykorzystano do jej produkcji, może przyjmować ona smak od słodko – gorzkiego, aż po gorzki. Produkty tego typu pozbawione są składników mlecznych. Czekolada mleczna zawiera z kolei pomiędzy 25 a 30 procent kakao, a także mleko i cukier. Niekiedy w jej składzie znajduje się także wanilia. Trzecim typem czekolady jest biała, która nie zawiera miazgi kakaowej. Zamiast tego, do jej produkcji wykorzystuje się masło kakaowe, cukier oraz mleko.

Posted in Gadżety reklamowe
Tagged czekolada dla klientów, czekolada reklamowa, słodycze reklamowe
Previous Post: Lizaki reklamowe z nadrukowanym logo firmy

Primary Sidebar

Ostatnie wpisy

  • Słodycze reklamowe w wersji czekoladowej
  • Lizaki reklamowe z nadrukowanym logo firmy
  • Gadżety reklamowe z logo
  • Kasa fiskalna dla mechanika – kilka rodzajów
  • Smycze reklamowe prezentem dla pracowników urzędu marszałkowskiego
  • Odzież reklamowa – dawna i nowa
  • Kolektory danych – łączność
  • Skanery kodów kreskowych ze stabilną podstawą
  • Tanie rozmowy a rozliczenia finansowe
  • Gadżety dla dzieci w reklamie
  • Ceramika reklamowa- prezent dla stałych klientów
  • Gadżety reklamowe – czas najwyższy pomyśleć o ekologii
  • Długopisy reklamowe promocją sklepu meblowego
  • Krówki reklamowe rozdawane u mechanika
  • Agencja reklamowa przygotuje komplet gadżetów
  • Komu Agencja reklamowa wręcza prezenty
  • Parasole reklamowe na różne pory roku
  • Drukarki etykiet dla firm przesyłkowych
  • Agencja reklamowa ulotki
  • Kasy fiskalne i ich stan techniczny
  • Kasa fiskalna dla fryzjera w miejscu pracy
  • Krówki z logo producentów gadżetów elektronicznych

Kategorie

  • Drukarki
  • Drukarki etykiet
  • Drukarki fiskalne
  • Gadżety reklamowe
  • Kalendarze
  • Kasy fiskalne
  • Kolektory danych
  • Odzież
  • Praca
  • Praca Siedlce
  • Prezenty
  • Reklama
  • Skanery kodów kreskowych
  • Usługi