Dla przykładu takiego złotego pomysłu posłużymy się właśnie artykułami z nadrukowanym naszym logotypem. Będą to parasole reklamowe, jakie będziemy rozdawać wszystkim klientom, którzy danego dnia zakupią jakiś produkt albo przekroczą choćby minimalny limit cenowy. Kluczowy będzie jednak dzień tej promocji. Powinniśmy dokładnie śledzić pogodę w naszym regionie, aby trafić akurat na pierwszy jesienny deszcz. Długoterminowe prognozy umożliwiają nam na dość dokładną ocenę takiego stanu nawet na trzy tygodnie przed całą promocją.
Parasole reklamowe będą wtedy przyciągały kroczących po mieście przechodniów, którzy nosem będą wyczuwać zbliżający się deszczowy dzień. Warto zadbać o solidną reklamę na gablocie naszego sklepu. Tak, aby dowiedział się o tym każdy przechodzień – sama reklama w środku naszej firmy nie będzie bowiem nakłaniała do przekroczenia progu naszych drzwi.
Dodatkowo jeśli prowadzimy profile społecznościowe na Facebook, Twitter lub Google+, z samego rana warto dodać informację o całej promocji. Coraz więcej ludzi korzysta bowiem z mediów społecznościowych, a Polacy to naród, który wprost lubuje się w gadżetach, jakie można otrzymać za darmo.
Musisz jeszcze dokładnie obmyślić strategię i komu będziesz wręczał dany podarunek. Nie może się bowiem ostatecznie okazać, że wszystkie zamówione parasole reklamowe znikną z magazynu, a przed Tobą będzie jeszcze połowa targowego dnia. Tak szybko kolejnej partii bowiem nie zamówisz. Pamiętaj – liczy się pomysł i jego dokładne rozrysowanie!