
Bardzo często wiele firm popełnia dość poważny błąd organizując swoje kampanie reklamowe. Chodzi tutaj szczególnie o rozdawanie różnego rodzaju darmowych gadżetów, które to w ostatnim czasie okazuje się być naprawdę bardzo popularną metodą promowania własnej marki i jednocześnie budowania bardzo pozytywnego wizerunku. Problem jednak polega na tym, że niewiele uda nam się zdziałać jeśli nie przemyślimy tego co robimy. Doskonałym przykładem tego są parasole, które zazwyczaj rozdawane są w wersji chroniącej przed deszczem. Co komu po takim gadżecie latem albo zimą? Niestety tak się zdarza dość często.Nieprzemyślane kampanie reklamowe sprawiają, że tak naprawdę wyrzucamy nasze ciężko zarobione pieniądze w błoto. Teoretycznie akcja promocyjna polegająca na wręczaniu darmowych produktów klientom czy firmom nie jest specjalnie kosztowna, to jednak powtarzające się błędy mogą generować spore straty. Co ważne jednak parasole reklamowe wcale nie muszą chronić tylko przed deszczem. Taką wersję tego gadżetu można rozdawać ludziom w okresie jesiennym, ale co w pozostałych miesiącach i porach roku?
Po pierwsze możemy bez problemu zainwestowanie także w parasole reklamowe na lato. Wtedy wykorzystuje się je zazwyczaj do ochrony przed słońcem, ale powinny się one nieco różnić w swojej wersji. Letnie parasole są po prostu dużo lżejsze i tym samym wygodniejsze. Do tego powinny one mieć raczej żywą kolorystykę, która odbija promienie słońca. Jesienne parasole robi się raczej w ciemnych barwach, które latem dawałyby efekt dogrzania osoby znajdującej się pod parasolem.
Dobre zaplanowanie swojej kampanii reklamowej poprzez takie gadżety może dać naprawdę dużo pozytywnych efektów. Parasole reklamowe rozdawane latem można połączyć z ciekawą akcją promocyjną firmy na przykład na plaży, gdzie zawsze znajdziemy bardzo dużo osób. Na rynku do tego można kupić specjalne parasole wielosezonowe, które niejako są uniwersalne. To także dość dobry pomysł jeśli nie mamy za dużo pieniędzy na reklamę. Zamawiamy jeden rodzaj parasoli w dużych ilościach dzięki czemu płacimy za to dużo mniej, a możemy ten gadżet rozdawać prawie cały rok, może tylko oprócz okresu zimowego.