Wszystkie materiały marketingowe, które kupujesz dla swojej firmy, traktuj jako inwestycję która będzie zarabiała pieniądze.
Każdy wie jak ważne jest pierwsze wrażenie podczas spotkania, ale czy zastanawiałeś się, że coraz częściej zamiast kontaktu z Tobą, Klienci oglądają wcześniej Twoje wizytówki, papier firmowy bądź koperty? Ich wygląd i jakość materiałów z których są wykonane mają więc kluczowe znaczenie. To one jako pierwsze reprezentują firmę.
Zawodowi graficy są zwykle lepszymi grafikami niż biznesmeni, Ci z kolei lepiej sobie od nich radzą z prowadzeniem przedsiębiorstw. I tak właśnie powinno być. W większości przypadków zlecenie przygotowania projektu grafikowi oznacza oszczędności, zwłaszcza gdy w grę wchodzi ryzyko niewłaściwego przygotowania plików do druku (które wymaga nie tylko kompetencji artystyczno-graficznych, ale również wiedzy poligraficznej).
Informacje, które przekazuje Twój papier firmowy, to nie tylko czytelne umieszczenie adresu i numeru telefonu. Obok danych kontaktowych papier informuje i sugeruje odbiorcy znaczną ilość informacji o profilu, charakterze i jakości Twojej firmy. Na pewno wiesz, jak ważna w kontaktach międzyludzkich jest mowa ciała, i w tym wypadku mamy coś podobnego – oprócz oczywistego przekazu słownego (nazwa firmy, numer telefonu, adresy czy mail) występuje też ogrom informacji niewerbalnej, której znaczenie jest trudne do przecenienia.
W obecnych realiach rynkowych, gdzie w każdej branży występuje ogromna konkurencja, klient ma do dyspozycji dziesiątki innych przedsiębiorstw i każdy drobiazg może do skłonić ku innej niż Twoja ofercie.
Pierwszy kontakt decyduje najczęściej o wszystkim – nie możesz popełnić tu błędu.
Previous Post: Plastikowe wizytówki
Next Post: Gazetki reklamowe