
W zanadrzu posiadasz już pewne Gadżety reklamowe, które pozostały Ci po wcześniejszych kampaniach promocyjnych. Może być ich kilka rodzajów. Jeśli więc znajdujesz się w takim położeniu, to skorzysta z nich w celu dalszej promocji swojego asortymentu. Oceń, jak mógłbyś rozpowszechnić takie upominki, które miałyby pozytywny wpływ na Twoich klientów. Dzięki temu nie będziesz musiał ponownie inwestować w nowe gadżety typu Odzież reklamowa, lecz wykorzystasz te, które znajdują się u Ciebie.
To rozwiązanie, nad którym zastanawia się coraz większe grono rozsądnych sprzedawców. W tym celu oszczędzają pewne środki finansowe, które pojawiają się na ich drodze. Dochodzą do wniosku, że o wiele lepiej będzie je zastosować do innych kampanii reklamowych. Natomiast nowa Odzież reklamowazie wykorzystana w późniejszym czasie. Na samym początku wykorzystają te, które im jeszcze pozostały. I wtedy dojdą do wniosku, że mogliby zdecydować się na pewne zmiany w tym kierunku. To oszczędne, a zarazem rozsądne działanie, które pozwala nam przygotować środki na poważniejsze kampanie reklamowe. Z nich będziemy mogli utrzymywać się przez długi czas. Musimy jednak uświadomić sobie, jak współpraca z takimi klientami okaże się dla nas korzystna. Czasami jeden gadżet to dla nas zbyt wysoki koszt. Wynika on z zysku, jaki mamy osiągnąć z pewnego produktu czy usługi. Dochodzimy do wniosku, że o wiele lepiej jest dla nas zastosować mniejsze upominki reklamowe.
Wtedy zysk z danego produktu, do którego dołączana jest Odzież reklamowa, okaże się o wiele wyższy. Tutaj uwzględniamy wszelkie koszty, które ponosimy w momencie organizacji całej kampanii reklamowej. Dużym wyzwaniem są dla nas poszczególne reklamy, które pojawiają się na rynku gospodarczym. Inwestycja w pewne z nich stanowi dla nas duże zagrożenie. Należy więc ocenić, które z nich są trafne dla naszej działalności gospodarczej i zdecydować się na ich wstępne wykorzystanie.