
Jeśli przedsiębiorstwo istnieje już kilka lat to z pewnością da się zaobserwować, że odwiedzają je stali klienci. W związku z tym można pomyśleć o ty, by takie osoby w jakiś sposób nagrodzić tym, że tak chętnie wybierają właśnie tego przedsiębiorstwa ofertę. Z pewnością takie nagrody bardziej motywują klientów i sprawiają, że jeszcze chętniej będą oni korzystali z oferty właśnie w takim miejscu. Nie mniej jednak jeśli przygotujemy dla nich ciekawe gadżety reklamowe to warto by się zastanowić w jaki sposób i komu konkretnie je podarować. Wszak w tej kampanii reklamowej chodzi przede wszystkim o to, by podziękować stałym klientom, a nie wypromować się wśród wszystkich odwiedzających. Dlatego też ilość gadżetów reklamowych w takiej sytuacji będzie ograniczona, a co więcej może być także w nieco inny sposób zdobiona.Zatem ceramika reklamowa wydaje się w tym momencie najlepszym rozwiązaniem. Można przecież na niej nadrukować najróżniejsze informacje. Nie mniej jednak skoro ten gadżet reklamowy ma być upominkiem dla stałych klientów to można nieco odpuścić hasła promocyjne i inne tym podobne elementy. Za to bardzo dobrze sprawdzą się słowa podziękowania i uznania dla klienta. Chodzi o to, by poczuł się doceniony przez przedsiębiorstwo, z którego oferty tak chętnie korzysta. Takie działanie będzie miało pozytywny wpływ na wizerunek firmy, jak i na dalsze zainteresowanie jej ofertami.
Nie mniej jednak pojawia się pytanie, kiedy i komu taka ceramika reklamowa ma zostać wręczona. Jeśli chodzi o czas to zależny wszystko od organizatora. Najlepiej jest wyznaczyć konkretny termin i poinformować swoich stałych klientów o możliwości odbioru takich prezentów właśnie w danym czasie i miejscu.
Natomiast jeśli chodzi o to, komu Ceramika Reklamowa ma być dana to już zależy od tego czy przedsiębiorstwo prowadzi na przykład karty stałego klienta. Dzięki nim najłatwiej ustalić kto należy tego tego grona ludzi. Nie mniej jednak można także ustalić promocję polegająca na zbieraniu znaczków za zakupy w tym miejscu. Ten komu się to uda może być uznany za stałego klienta.